Comviq är rätt så bra

Jag har dessvärre bundit mig hos Telenor sedan tidigare, 18 månader kvar av det just idag. Men det går att ha fler än ett SIM-kort, det går att ha fler än en telefon. Jag har 6. Använder "bara" 3 av dem, 2 lånar jag ut till min polare och inneboende Magnus, 1 har jag kopplat porten till och kan bruka i nödfall - fast 1 av de 3 som jag själv använder, använder jag -bara- till surf. Har ett år gratis-surf på den. Hagalen? Kanske. Bättre det än att låna ut och bli blåst på pengar! Era jääävla äckel ... särskild du, L., men jag har då knappast glömt. HAHAHAHA!! Nåväl, jag skulle ju skriva om hur bra Comviq är. Det är bra mest för att jag får gratis-surf och 10 000 fria sms en månad när jag laddar det med 195:- Kompis, vilket jag missat när jag laddade det sist. Ja det där med surfen visste jag men jag trodde lätt bara att jag kunde messa fritt bara till folk med Comviq. Nä, till alla, eller alla inom Sverige i alla fall. Inte för jag någonsin kommer messa de 9950 sms som jag har kvar idag, men .... aja. Det är rätt så bra för somliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0