Halva-priset-junkie

That's fucking it! That's who I am.
Inte bara en alkis, påkörd naiv idiot som blir lurad av psykopater men som tänker hämnas på sätt de inte väntat sig - utan jag är också en halva-priset-junkie.

Och det priset fick jag betala idag!
50 spänn, närmre bestämt, jag valde ut 4 st. ICA Färdigmat fucking jävla husmanskost a'la köttbulle+spaghetti för jag tyckte det var "dåligt datum". Men det gällde inte förrän imorgon och jag skämdes lite - inte alls över att handla efter-datum-varor, för alla vet att det går att äta sålänge det inte ser, luktar eller pratar dåligt - utan för att jag bestämt gått till kassan med 4 stycken sådana förpackningar och hävdade: "dessa har FUCKING gått ut!".

Nej.
Det har det ej.
"Aja, jag hade fel. Men jag tar dem ändå."

50 spänn sparat blev förlorat.
Oh neeeej................















Linda Jönsson ge mig pengar nu för i helvete för jag har kanske varit arg förut men är riktigt förbannad nu.

Ha det bra allesammen!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0