Man har alltid ett val!

Jupp, så är det, man kan välja på att rösta på ett av tre, ett av fyra, ett eller nåt annat som kanske inte ens finns. Eller inte rösta alls.
Men nog om att högersidan är tvugna att alliera sig med tre andra för att kunna klå vänstern, som blivit lika många. Fast nej, just det, det är fyra mot tre. Rättvist som fan...

Nog om valsnack - nu gäller det Internet Explorer vs Firefox vs Google Chrome vs Opera vs resterande.
Jag gillar dem alla, fast mest IE ity att man är som mest van vid den.
Installerade senaste IE9-betan igår. Ser bra ut. Får pilla lite mer för att se vad man kan göra, men hittills är jag nöjd med att använda IE9. Och valet att enkelt kunna köra Firefox, Chrome eller Opera när fan som helst.

Jag är jättenöjd med Windows 7 likaså - men kan lika lätt köra Vista, XP, 98, DOS (!) eller Ubuntu på någon av mina andra burkar.
Och visst kan man multiboota på ett och samma system dessutom, jag har dock f.n. ingen PC med multibootande OS på hårddisken men möjligheterna är stora.
Så varför nöja sig med ett enda när man har möjlighet att välja?


Jag missade "I Anneli" igår men såg det på SVT Play, del 2, och jag gillar serien skarpt.
Humor, drama, verklighetskänsla, verklighetsflykt; allt i ett - allt i Allt i Anneli!
 Jag ger programmet 4,20071 av 4,99989.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0