Vinnaren vann

Idol. Jay Smith vann Idol 2010 - precis som jag sa redan första gången han spelade; och juryn verkade vara med på noterna. FAN att jag inte skrev det på min blogg, hur bevisar jag liksom att jag från början sagt "han kommer vinna skiten"!? Hur bevisar jag att jag fortsatt hävda det, att jag ansåg han gjorde dåligt låtval till finalen (vilket "juryn" höll med om) och att det inte förrän då blev mindre säkert till 100 % att han skulle kamma hem det hela? Det beror inte på att Helsingborg är våran gemensamma stad, jag har aldrig träffat honom eller rökt på tillsammans med honom men röka på kan väl fan vem som helst göra; utan det beror på hans unika röst. Jag är ingen expert - men jag hade fan rätt. Jag kan inte sjunga men jag är näppeligen tondöv. Lina är mitt enda (nästan) vittne till att jag första gången han spelade och sjöng på televisionen sade: "Den här snubben kommer vinna". Egentligen bryr jag mig väl inte men det är bra du vann, Jay. Yay for Jay! (Har du aldrig hört förut va? ;b ) ...för allting handlar till slut bara om mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0