Städdag(s)

Tiill haaaavs!
Jag tror inte alls det att jag pallar städa idag.
Jag pallar inte dra till arbetsträningen ens, inte för andra dagen i rad med mycket dålig sömn.
Eller jag sov nog ca 2 timmar längre inatt men när jag vaknade vid 04-tiden så hörde jag hur ... grannen ovanpå spelade musik!
Jävla idiot!
Hon har tidigare frågat mig "hör du min musik?", men då har jag nekat för jag tycker inte alls att jag har hört henne spela någonting. Jag har bara hört henne dammsuga och flytta möbler mitt på natten (tidig morgon) - och ibland, som inatt (imorse vid 05), hört saker och ting dunka i golvet.

Tyvärr tänker man ibland att man hoppas det var ljudet av hennes livlösa kropp efter en hjärtinfarkt.
Men jag tänkte faktiskt gå dit ändå idag; tills jag spontant bestämde mig runt 06 att jag fan skiter i det - jag behöver sova och fjantigt nog låter det minst i huset mellan 16 och 18. Typ nåt sånt.
Dörrar smälls här dygnet runt, och jag har tyvärr en överkänslighet för ljud. Mot ljud? Eller av? Känslig av ljud? Ljudöverkänslighet helt enkelt.

Emedan jag dock kan somna till techno.


Jag drack sprit igår, sen ett par öl. Nu dricker jag öl. Starköl. Jag tänker fortsätta göra det. Dumt om jag måste dricka för att kunna somna om dagarna bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0