Jävla vackert väder

Men kan det inte bli lite regn istället?
Denna sol och värme gör mig sjuk.
Allvar - jag vill till arbetsträningen imorgon, har inte varit där på 2 veckor ungefär! Visst det är skönt att bara vara hemma ... men att bara vara hemma och bara må kasst - för det mesta - är ingenting roligt överhuvudtaget; särskilt inte när man oroar sig för vad folk tycker och tänker om mig då jag inte går till en 4 ½ timmar kort "arbetsdag"...

Men jag har fått för mig att det skulle bli bättre väder (dvs. iaf lite regn eller inte lika för varmt!) efter helgen så jag kan alltid hoppas.

Jag ringde min borttappade mobil med Skype.
Den låg helt enkelt i soffan.
Idag har jag 6 ½ ciggaretter kvar.
Idag ska jag tvätta mellan 10 och 14.
Nu börjar jag bli snuvig, jag fick lite nysattacker förut men jag känner mig åtminstone inte varm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0