Sjukskriva

Jag är lagom förkyld, men det är väl ingenting ovanligt. Men nu kan jag passa på att sjukskriva ett blogginlägg:

Man får passa sig vad man skriver i sin blogg.
 Särskilt om man är sjuk men låter bli att sjukskriva sig och babblar om hur sjuk man är i sin allmänna blogg.
Särskilt om man är politiker och är sjuk men låter bli att sjukskriva sig och babblar om hur sjuk man är i sin allmänna blogg som lätt granskas av t.ex. "Insider".

Sedan skall jag kolla om det finns några gamla avsnitt av "Insider" att ladda ner, titta på online (därmed möjlig att ladda ner, såklart, ävenom emellanåt relativt komlicerat om man inte är data-/datornörd).

Idag köpte jag en dubbel-CD via tradera, eller som det heter: "jag vann en auktion". 51:- med porto och fodral, jag kunde fått dem för 40 men i så fall hade jag inte fått med fodral. Jo jag hade kunnat få dem gratis som mp3 - fast det är ju inte legalt. Jag hade väldigt många singlar samt album i min lägenhet. Jag hade samlat på mig under många års tid. Dyrt nöje, särskilt då jag erhöll socialbidrag trots att jag hade rätt till aktivitetsersättning, vilket jag inte visste.

Men nu fortsätter Insider.


Kommentarer
Postat av: Robert Aschberg

Hej! Gamla insider-avsnitt läggs upp på TV3:s hemsida. Och på vår facebook-sida lägger vi upp allt möjligt extramaterial.

http://www.facebook.com/pages/Insider/12067721188

Där kan du också ställa frågor och diskutera programmen.

Ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0