Alkoholist; javisst!

Se? Det där var väl inget svårt att medge?

Det var röd dag i fredags och bolaget var stängt. Jag pallade inte ta en tura fram och tillbaks över sundet, vilket annars kostat mindre och gett mig mer - utan istället satt jag ett par timmar på puben "Charles Dickens" på söder i Helsingborg. Av någon anledning var jag bara tvungen att ta ett par dyra öl.

Det var dock happy hour till 18; ölen kostade otroliga 7:- mindre än vanligt!
Wow...
Jag drack 3-4 stycken och en till på Stinsens och sen for jag hem igen efter en snabburgare från Mac D.


Och alkis som jag är så kände jag igår att det var lönt att handla ett par Wårby 7,7 på bolaget, som ju har öppet på lördagarna nuförtiden. (Pallar ju inte ta båten över sundet även om man kan låta bli att stiga av i Helsingör utan stanna kvar. Fast de har ju öppet precis alla dagar...)


Jag försöker förresten bli kreativ.
Detta i och med att jag inte druckit någon öl idag (jaja då, en folköl i morse). Måste hitta på något annat, ju. Fick plötsligt idén att kopiera slumpmässigt - fast ändå inte - meningar och bilder som jag råkar på när jag slösurfar på Internet och klistra in dem i ett dokument jag senare kan redigera lite som jag vill för att få den mest surrealistiska subkultur att bäva inför domstolen.


...jag sa faktiskt försöker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0