Virrvarr

Taggar: hjärnskada, okoncentration, störande ljud, bakfyllefenomenet.

Min bakfylla mynnar i att jag mår bra, blir mer fokuserad på det jag tänker på och tänker på väldigt mycket.

Men ironiskt nog gör jag mig själv mer sällan medveten om hur skadligt det är att dricka, om jag inte druckit dagen/timmarna före insikten. När jag är full är jag lika yr i skallen som vem som helst men efteråt kan jag bli riktigt produktiv.

Egentligen hade just detta blogginlägg kunnat vara så mycket längre men av någon anledning har jag energi och lusten att fortsätta skriva men vet att jag inte kommer skriva mycket mer än det jag skrivit hittills.

NÄ NU JÄVLAR VÄSNADES FÖNSTRET!
Varför jag inte stänger till? Jo för det är så väldigt kvavt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0