FESTIVAL!

Idag är den tredje och sista festivaldagen. Helsingborgsfestivalen. Jag var i stan - dvs. på festivalen - ett slag i förrgårkväll men allt jag gjorde var att dricka öl och undvika försäljarna som jämt kom fram och frågade om vi ville handla blommor.

Hur som helst så bör jag ju ha en del stålar kvar. Kanske kan hitta nån snygg tröja, eller dylikt, eller varför inte någon tumring; men jag verkar ha allergi mot viss material. =/ Nickelallergi? Vet inte ens om ringarna som säljs på denne festival är gjort ens av nickel...

Nåväl!
Bolaget öppnar 10 och jag ska verkligen försöka undvika att handla där idag för jag inser fan vad jag gör med min kropp. Men själva festivalen kan jag nog gå på lite idag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0