DS eller PC?

Idag fick jag hem Mario Kart DS, en bok samt Command & Conquer Firestorm från Maxi.

Men jag spelar ju knappt.

Jag skall sälja min DS, rolig liten pryl va men jag spelar ju inte särskilt mycket. Jag skriver och slösurfar ungefär som jag dricker öl: jämt och ständigt.




Fast det där skrev jag ju i april ... men det hade tydligen inte publicerats; så - glöm att jag handlade Mario Kart DS, en bok samt Command & Conquer Firestorm från Maxi igår, dvs. den 1 juli 2008! Det var någon gång i april 2008 istället. =)

Tihihihi! None

Men glöm inte att jag ska sälja det för det ska jag, jag har bara inte fått nån som är sugen på att handla ett DS Lite i perfekt skick med två spel för 1500:- än. Försöka duger, alltså, att bestämma sig för vad man ska ta för pris. Jag får avvakta - har ju inte satt upp lappen på ICA Maxi ännu utan bara på blocket.se (eller, det är en sida som påminner om blocket men där jag gratis kunde lägga in en annonsering angående mitt DS Lite).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0