Allting är ju relativt beroende på

Neurovetenskap, Dalai Lama, knäckebrödsmentalitet ("vad är både gott och nyttigt att äta?") samt ett antal webbläsarkraschar i Vista är dagens funderingar över ... ja - funderingar, jag funderar över det. Men kanske inte hela dagen för än så länge har klockan i Sverige inte hunnit bli mer än 15.42. Men tid både är och känns så jävla relativt så det återstår ironiskt nog att se i framtiden om hur nutiden kommer att ha varit.

"AAAAAATCHO! *snyft snyft* ÅÅÅH - fucking jävla shit!"
Jaja. Man måste ju ha något att använda truten till.

Shit - tiden är relativ för vips så är hon 18.17!

...mem vem är "hon"?


 


"Hon" har hur som helst hoppat till 18.52 ... och jag fick ett samtal av han den där trevlige mannen som skulle köra en ny cykel till mig och sätta ihop den till mig. Mycket trevligt och det vore nog snålt att ge honom en hundring i dricks. Han får 200 extra, 1000 riksdaler totalt. Hoppas jag kan cykla på den - jag är ju handikappad osv. men jag har lyckats cykla på alla cyklar jag haft sedan olyckan så varför inte en 24"? (Bör ju dessutom vara lägre än de jag haft.)

Mitt största besvär är att jag tänker att folk tittar på mig som om jag vore full, när jag ska upp på samt ner för cykeln; fast det vet jag ju inte om de gör. Det är bara som jag själv tänker. Men å andra sidan så är jag ju inte full utan har dålig motorik och balans pga. Att jag blev påkörd av en smitare september 1997. Spännande hur som helst! =) Han skulle dyka upp runt 16.






Nu - när jag finally skriver in detta (kopierar) på blogg.se - är klockan 20.47...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0