Hårddisks-noja

Kunde lika gärna ha skrivit "hårddisksnoja" men tyckte det såg bättre ut med ett skiljetecken, trots det inte riktigt skiljer sig så att säga... HAHAHA! =D

Nä nu jävlar ska jag ladda upp smiley:ar!
Och störa mig på att jag handlade en 1 TB HDD för knappt 1200:-, istället för en 500 GB för 599:-, av vilket den senare jag ju ändock kunnat köpa ytterflera utav ett par månader efteråt. Istället handlade jag altlså en 1 TB, och har fått "svälta" i slutet av denna utbetalningsperiod...

Min sjukersättning skall förresten bli till rehabiliteringsersättning istället. De påstod ingen skillnad i pengar skall vara, men frågan är om jag fortfarande får stålarsarna den 18 varje månad?

NÅVÄL!
Tacka vet jag gamla goa tiden då 120 megabyte var mycket på en hårddisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0