Usch med öl

Fast egentligen tycker jag öl är riktigt gott. Jag har bara märkt att jag dricker lite väl mycket, men det kanske beror på att jag börjat få den där omtalade "ölmagen" som sägs komma när man är 30-ish.


Och dummare än så är jag för jag tyckte mig ha druckit för mycket öl igår - tänkte att jag tar inga fler imorgon, dvs. idag idag, för det blev kanske nock i magen känner jag - men det var igår det. Idag har jag redan hunnit öppna en och druckit lite Carlsberg Sort Guld 5,8 %. Oj. Jag drack upp slumpen, nu har jag således redan hunnit dricka en öl.

Jag sov ovanligt bra och har somnat om tills jag steg upp strax över 10.00 - jag tror mig ha somnat halv fyra inatt, kanske lite före, kanske efter, men det bör vara nåt i den stilen......

Usch vad öl är gott! Ready 4 one more?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0