Sommarkatt

"Sommarkatt i bärsån" är annars rubriken till 4 olika bilder på två olika katter på http://fotofinnaren.se vilka givetvis har en negativ klang.
Sommarkatt? Jaha? Hur har IT- och mediepedagogen Gerd Sävenstedt, "FotoFinnaren", egentligen tänkt här? Som redaktör, webbmaster och upphovsman till mertalet av bilderna på sajten, inkl. dessa 4, så tycks det vara hennes sommarkatter. Smaka på ordet sommarkatt. Hur länge behöll hon dem innan hon övergav dem?

Hur som helst har jag mejlat henne ett förlag att inte bruka dessa bokstavskombinationer i rubrikerna.
Och jag har fått svar.
Hon menar att hon tyckte bägge orden lät positiva och har inte tänkt att sammanskrivet kanske det inte låter lika bra, men hon skulle ändra. Jag skickade tillbaks att det inte var kritik utan tips, sen godjulade jag väl, eller nåt, fuck the same liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0