Bad Santa

Lite lagom mycket "Bad Santa"-snack man läser just nu, kanske inte så jävla konstigt, ity det är jul.
Ja, och att filmen är så bra.
Hur bra är "så"? Det kan bara du svara .... på. HAHA!
Julrim!

Såja, på Metro kan man kommentera, därmed också knyta yttermera kontakt - om så önskas dvs. - eller bara visa sig spydig och upprörd över bloggarens innehåll. Fast det var roligare att konkret (?) sönderanalysera bloggar i en helt egen sådan. Jag har dem jag hittills skrivit sparade i dokument på datorn, så de ska inte tro de kan komma undan bara för det inte längre går att hitta på Aftonbladets Punkt SE.

Vad mer ville jag säga om Bad Santa?
Bara det att filmen är rolig; fast sådant är subjektivt, inte sant?
Humor dvs., inte sjäva filmen.
Men om den är objektiv så var finns den? Överallt? För det är logiskt vedertaget att samma föremål icke kan existera på 2 eller flera ställen i rummet samtidigt. För då är det inte samma grej, den kan vara likadan men inte samma.

SHIT så smart jag var då!
Men hur är det nu?
Nu erkänner jag att jag kom på att minnet är bra, men kort, uttjatad slentrian men vadå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0