Är man med i leken

...så får man ... TA DET! Så är det. Publicerar man saker offentligt lär hur många oliktänkande individer som helst också kunna läsa, respektive berömma eller bedöma. Aftonbladet har börjat låta folk "bloggkommentera bloggar" nu igen, de har lagt till en liten text undertill: "Aftonbladet tar inte anvar för ...", ja, nåt som står skrivet i bloggkommentarerna; jag kan helt plötsligt inte längre hitta den meningen igen.

Jag misstänker att folk klagat på mina subjektiva, fast raka och ärliga, kanske irriterande kritiserande inlägg.  STOP, sade Aftonbladet! Bara i tysthet, liksom, inte ett ord om varför det plötsligt inte gick mer.
Men efter lite tänk så kom de på att detta är en del av primär journalistik. (Fast jag inte funderar på att bli annat än hobbylingvist och lite av en "referat-artist".) Nu går det igen, och jag är sååå på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0