A bee see.

Vem skrev bibeln?
Gud?
Seinfeldt, ett bi, Adam och Eva?
Jag bryr mig fan heller, saken är bara den att skrifterna är gamla, hopsatta historier som folk än idag kan tro på ? fastän de diskuterar huruvida man ska tolka allt eller lite bokstavligt eller ej.
Gud är bara bluff och båg. Eller, det är min tro.
Man ska inte tro, man ska veta. Fast å andra sidan tror jag det finns en slags andevärld; men Gud .... nä. Eller? Jag kan ju inte veta, bara tro, och jag tror på en andevärld men inte på en gud.

Idag är det söndag. Nej, onsdag! Känns som söndag men hur gör nåt det? Hur kan en dag kännas som en annan slags dag, ja hur fan kan dagar kännas alls?
Hur som helst drack jag Smirnof igår, nästan en hel jävla flaska.
Och några 7,2:or, starköl, jättegoda.

Och fy FAN vad arg jag är på livet idag med, idag också, idag igen! Jag saknar min gamla lägenhet, jag saknar mitt gamla liv! Men jag har faktiskt fått någonting att se fram emot: få betalt mina skulder och skaffa lägenhet hos Helsingborgshem, som har kösystem och stadsnätet. Haha! Stadsnät! *får nästan stånd*
Jag har varit länge i sökandelistan?Ja ack vad jag emellanåt får en massa minnen, som påminner mig hur gött livet kan vara när man faktiskt har en helt egen lägenhet. Eller hyr den i första hand som det egentligen heter, såvida man inte har bostadsrätt. Skit samma. Tror inte jag kan det men jag är lite sugen på att låna 50 papp och betala min skuld. Allt kunde ha varit så mycket bättre, men också värre. Det är ett stort misstag att tänka på sådant som har varit respektive sådant som kunde varit annat. Jag hatar att ständigt begå detta misstaget.

Jag hatar Microsoft likaså; ity att den senaste Windows Update:n förstörde drivrutinen till trådlöst LAN och jag bara tror att jag lyckats hitta den gamla drivrutinen igen, efter timmar med om och men, men det fungerar ändå inte och jag ger snart upp. Internet fungerar men jag har ju trådlöst till laptoppen så vill jag kunna använda Interwebben på den, vill jag ha detta problem fixat.Nu har jag stekt ägg i mikron, kokat ett också, tillsammans med lite långa gröna bönor som jag plockade ut efter några minuter. De smakar som gröna bönor egentligen, med liten skillnad kanske. Blev sugen på potatismos, gröna bönor och lingon- eller jordgubbssylt. Sen kollar jag webb-TV från SVT, TV3, TV4 m.f.

Det var dagens skitintressanta blogg; sköt om er nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0